AYŞE ÖZYILMAZEL

‘Hadi’de sorunlar çözülüyor

Geçtiğimiz günlerde mobil bilgi yarışması Hadi'yi yazmıştım. Cep telefonunuza uygulamasını indiriyorsunuz, günde iki kere yapılan 'Kim Milyoner Olmak İster?' modelindeki yarışmaya katılıyorsunuz.
Şaka değil, 300 bini bulan yarışmacı sayısı gördüm. Ve fakat sistemin altyapısından kaynaklı sorunlar çıkıyordu; doğru cevaba basmanıza rağmen elenmeler, süre bitmeden elenmeler, ekran donmaları vesaire vesaire.
Konuyla ilgili Hadi Bilgi Yarışması kurucu ortaklarından Emre Ulusoy ile görüştüm. Amerika'da 700-800 bin kişinin katıldığı yarışma (HQ Trivia);
Hindistan, Fransa ve Rusya'da da yapılıyormuş. Bizimki, dünyada ikinci sıradaymış. Düşünün ki; en çok indirilen uygulamalarda Instagram/Whatsapp'ı geçip birinci/ikinci sıraya oturmuş. Öylesi büyük bir ilgi varmış, öyle büyük bir yarışma hevesi...
"Evet, eksiklerimiz ve yüzde 1'lik düzeyde hatalarımız hâlâ var ama birkaç ay içinde bunları da çözeceğiz, çok çalışıyoruz. Bu sistem çok yeni, aynı anda kaç farklı noktadan yüz binlerce kişi bağlanıyor" diyor Emre Ulusoy. O zaman bu kadar emek veren Hadi ekibine başarılar diliyor, yarışmaya devam ediyoruz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.