PELİN KAYA

Yine de ümitliyim

Maybeline New York markasının ilk Türk yüzü Merve Boluğur oldu. Markayı bu kararından dolayı tebrik etmek gerek. 'Makyajıyla dikkat çekici hangi ünlümüz var?' diye sorsanız, ilk sıralarda Merve'nin adını verirdim. Tabii anlaşma sonrası Merve'nin New York Moda Haftası'na davet edilip iki-üç defile izlemesi beklenen bir şey.
Ne de olsa marka, New York Moda Haftası'nın hatrı sayılır sponsorlarından. Peki Merve stil anlamında sınıfı geçti mi? Hayır! Zaten makyaj dışında stil anlamında pek kayda değer özelliği yok. Akılda kalan en olumlu gelişmesi, abuk saç renginden onu en güzel gösteren siyah renge dönmesidir. İlk günün kıyafeti havasına uygun olsa da, ne yazık ki ölçülerine uygun değil. Kıyafetin üstü yakışmış, pantolon düdük gibi kalmış. Gördüğüm en kötü duruşlu deri pantolonlardan.
Fermuarı bile 'Lütfen beni kapatın' diye yalvarıyor.
İkinci gün Raisa&Vanessa imzalı beyaz elbise ile daha bir hoş. Gerçi yine boy sorunumuz yok değil ama ilkini gördükten sonra buna sarılmamak işten değil. Yine de ümitliyim; sanki bir gün bana ıslık çaldıracak!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.