PELİN KAYA

Sosyal medyada marka yönetimi

Instagram hesabımda Gizem Karaca'nın Erol Albayrak elbiseli fotoğrafını paylaştıktan sonra yüzlerce yorum yapıldı. Hepsi de beğenmediklerini ifade eden olumsuz yorumlardı.
Herkesin bu denli aynı fikirde olması sık rastlanan bir durum değildir. Hele bir markanın üst düzey yöneticisinin ve çalışanların, sosyal medyada yorum yapanlarla ağız dalaşına girmesi görülmüş, duyulmuş bir şey değildir. Burada gördükleriniz, hakaret dolu ve kaba yorumlardan sadece birkaçı. Özellikle Erol Albayrak'ın üst düzey yöneticilerinden Noyan Şahin'in yorumları yenilir yutulur gibi değil. Haşa, hiç kimse bir Erol Albayrak tasarımını eleştirebilme cüretini gösteremez! Böylesi bir sanat eserini(!) beğenmeyen, eleştiren herkes cahil, avam, kompleksli ve aciz! Beyefendi elin kırmızı halısını örnek gösterirken, keşke elin sosyal medyada marka yönetimini de örnek alsaymış.
Zevkler özeldir ama şık olabilmenin belli başlı kuralları vardır. Yaşına, vücut yapısına ve yerine göre giyinmek de bu işin en temel taşlarıdır.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.