PELİN KAYA

Yaratıcılık sıfır pazarlama 10 numara!

H&M, son iş birliğini, Balmain markası ile yaptı. Koleksiyon hafta içinde tanıtıldı, önümüzdeki salı günü de VIP partisinde ilk alıcılarıyla buluşacak. Tabii o klasik kapış kapış sahneler, 'İlk ben kaptım, çek ellerini' çekişmeleri de birçok kişinin eğlencesi olacak. Ne kadar eleştirsek de; yine merak ediliyor, yine takip ediliyor ve yine kendinizi alışveriş partisi kuyruğunda buluyorsunuz! Balmain'in koleksiyonunda yaratıcılık adına yeni bir şey yok. Buna, 'özel' bir koleksiyon denilemez. Olivier Rousteing; 2012 koleksiyonundan başlayarak Balmain için tasarladıklarını az buçuk değiştirerek şekil vermiş, o kadar. Aynı incili ceketler, elbiseler, biker ve blazer ceketler, bootie'ler... Tabii ki bir Balmain etiketli ceket 15-50 bin lira ise, bu iş birliği sayesinde benzerini daha ucuz malzemeyle en fazla 1500 liraya alabilirsiniz. Bu, H&M için yine de çok yüksek bir etiket demek. Son trendleri makul fiyatla sunan marka, bakalım bu yeni etiket politikasını kaldırabilecek mi...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.