PELİN KAYA

Fantastik bir rüyanın hikayesi

Dice Kayek'in Paris'te Paris Haute Couture İlkbahar-Yaz 2016 çerçevesinde düzenlenecek defilesi öncesi Ayşe Ege ile görüştüm. Zarif havasının arkasında gizlemeye çalıştığı heyecanı hissetmemek imkansız. Woven Tales ismini verdikleri koleksiyonun ilhamı peri masallarından geliyor. 25 Ocak'ta (yarın) Louvre Müzesi'nde bulunan; Fransa'nın en önemli moda ve tasarım müzesi Musée des Arts Décoratifs'deki defilede fantastik ve sürreal bir rüyanın hikayesine tanık olunacak. Dice Kayek'in omuzlarına ciddi bir misyon yüklenmiş. Couture'e gönül verenlerin en büyük sorunu finansal destek. Bir Dior'un, Chanel'in tek defilesinin minimum 5 milyon Euro'ya mal olduğunu düşünürsek, bu konuda ne denli buruk olduklarını anlayabilirsiniz. Ki bu bütçe, sadece defile organizayonunu içeriyor. Markanın kullandığı malzeme ve işçilik en üst düzeyde olduğundan daha ne kadar maliyeti yüksek couture koleksiyon hazırlayabileceğini bilemiyor. Dice Kayek önünü göremiyor ama yaşadığı başarının hazzından da vazgeçeceğe benzemiyor. Dördüncü couture defilesini gerçekleştirecek olan Dice Kayek, Fransız Pret-a-Porter ve Couture Federasyonu'na üye olup Paris Couture resmi defile takviminde yer almaya hak kazanan ilk Türk markası.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.