PELİN KAYA

Tez vakitte şıklaştırın!

Geçen hafta Fahriye Evcen'in fotoşoplu reklam çekimi yazımın ardından Evcen'in fanatiklerinin saldırısına uğradım. Öyle böyle değil; her yerden, her şekilde sosyal medya saldırısı başladı.
Maşallah o kadar çalışkanlar ki, yazıma tepki olarak #hepseninleyizfahriyeevcen hashtag'ini Twitter'da TT yapmışlar.
Halbuki yazımın hedefi Fahriye değil, fotoşopun dozunu ayarlayamayan fotoğrafçıydı.
Gelelim bu haftaki konuma... Fahriye Evcen, dev bir giyim markasının yüzü olduysa, artık rüküş olmak gibi bir lükse sahip değil. Bol bol moda dergileri okumalı, bulunduğu zamandan çıkıp 2016'lara doğru gelmeli ki, ayağında gördüğünüz gibi felaket ötesi botlar bir başka genç tarafından daha seçilmesin.
Olmuyor mu, o zaman profesyonel yardım alınsın. Ne yalan söyleyim; ben yüzü olduğu firmanın sahibi olsaydım, imzalattığım sözleşmenin ilk maddesi 'Fahriye Evcen'in stiline tez vakitte el atılsın' olurdu.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.