PELİN KAYA

Milano Moda Haftası’ndan 2017 ilkbahar-yaz notları

Milano Moda Haftası notlarımı geçen hafta sizlerle paylaşmıştım. Bu hafta da 2017 yazında öne çıkacak trend ve markalara değineceğim. Spor tarzın lüksle harmanlandığı sportfif lüks akımı devam edecek. Modern çizgilerle süslenmiş vintage akımı hâlâ buradayım diyor. Birkaç sezondur baskın olan 70'lere; 60 'ları ve 80'leri de ekleyeceğiz. Floral desenler, metalikler, mini etekler, kısaca 'Hepsinden biraz olsun' diyeceğiz. Eskisi gibi keskin sezon farklılıkları olmadığı gibi öne çıkan hatlar da olmayacak. Max Mara ve Sportmax'ın yalın lüksü, Prada'nın kendine has sportif detayları, Fendi'nin birbirinden farklı çanta ve askı modelleri, Etro'nun etnik altın dokunuşları, Alberta Ferretti'nin romantik kadını; moda haftasının en akılda kalıcılarıydı. En merak edilen Gucci'ye ise ayrıca değinmek istiyorum çünkü 'Kontrolsüz güç güç değildir' dercesine sıkıcı olma yolunda hızla ilerliyor. Alessandro Michele'li Gucci öylesine güçlü bir çıkış yapmıştı ki, etkisi kaç sezondur devam ediyor ama koleksiyonlarındaki benzerlikten de kurtulamıyor. Formlar, renkler, detaylar; neredeyse hepsi birbirinin tekrarı gibi. Yakında esaslı bir değişime gitmeye ihtiyaç duyulacak gibi.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.