PELİN KAYA

Tehlikenin farkında mısınız?

Zara, 5 Ekim'den itibaren tüm Türkiye'de online alışverişe başladı. Dünya moda trendlerini en başarılı şekilde uygulayan ve ucuz etiket politikasıyla her kesime hitap eden marka; bu yetmezmiş gibi bu haftadan itibaren Türkiye'nin en ücra köşelerine bile ulaşabilme artısını da hanesine eklemiş oldu. Üstelik uygulamayı telefonunuza indirdiğinizde, alışverişinizi yolda evinize giderken bile yapabiliyorsunuz. Akıllı teslimat özelliğiyle ise ücret ödemeden, aldığınız ürünü, size en yakın mağazadan alabiliyorsunuz. İstanbul'da aynı gün içinde teslimat özelliği de var. Beni en etkileyen ise, kullanıcıların stok listesine de bakabiliyor olması. İstediğiniz ürün en yakın hangi mağazada, tek tıkla öğrenebiliyorsunuz. Yani bu demek oluyor ki, hâlâ sadece katalog çekmekle büyük bir iş yaptıklarını sanan markalar için şapkalarını önlerine alıp düşünmenin zamanı geldi, hatta geçiyor. Ve online alışveriş her geçen gün cazibesini artırmaya devam ediyor. Buna yatırım yapmayan, etiketi yüksek tutmaya devam edip vizyonunu geliştirmeyen markalar maalesef güçlerini koruyamayacak.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.