PELİN KAYA

Markalar sosyetik ikonların peşinde

Artık moda; parası olanın kendi koleksiyonunu çıkartması değil, büyük bir markanın yanına kendi ismini koyarak koleksiyon çıkarabilmek.
Bu konuda kapıyı açan ilk isim, Arzu Sabancı oldu. Sabancı, Koton markasına hazırladığı koleksiyon ile büyük bir başarı kazandı.
Güzelliği ve tarzıyla çok beğenilen Yasemin Özilhan'ın da İpekyol markası için sonbahar-kış koleksiyon hazırlığı da devam ediyor. Bu iki isme eklenen son isim ise Derin Mermerci oldu. O da şu an harıl harıl, önümüzdeki sonbahar-kış sezonu için Network markasına 100 parçalık kapsül koleksiyon hazırlamakla meşgul.
Görüldüğü üzere; güzel, popüler ve stil sahibi tüm isimleri markalar teker teker kapıyor.
Sanırım bu durumdan en muzdarip kişi, bir diğer dev markamız Roman'ın tasarım direktörü Suzan Toplusoy'dur. Bu akımdan sonra kimbilir kimler kimler, kendisiyle çalışmak için çevresinde dört dönüyordur :)

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.