PELİN KAYA

Pırıltılı ışıltılı havalı hayatlar

Son 10 gündür sosyal medyada KiraKira+ isimli aplikasyon fırtınası esiyor.
Metal ve parlak deri içeren her şey, bu filtre sayesinde daha ışıltılı, daha göz alıcı görünüyor. İlk kez Eylül ayında Londra Moda Haftası'nda kullanılmaya başlanan filtre o kadar rağbet gördü ki, kısa sürede kullanıcı sayısı milyonlara ulaştı. 2015'te kurulan KiraKira+'yı keşfetmek iki seneyi aldı çünkü moda dünyasına girişi geç oldu. İlk, ünlü model Rosie Huntington- Whiteley'nin taşlı ceketine uygulamasıyla, KiraKira+ moda dünyasına göz kırptı. Ardından ayakkabı tasarımcısı Brian Atwood'un çizmelerine uygulaması merakı daha da artırdı. Şu an Apple Store'da dünya sıralamasında en rağbet gören üçüncü aplikasyon. Türkiye kullanıcılarının KiraKira+ ile tanışması da, Şeyma Ilıcalı'nın Raisa&Vanessa imzalı kıyafetini bu aplikasyonu kullanarak paylaşmasıyla oldu. Kullanımı çok kolay olan uygulama şu an için fotoğraflardan çok videolarda etkisini gösteriyor. Pırıltı dozunu ayarlayabiliyorsunuz.
Bakalım her şey gibi bunun da cılkını çıkaracak mıyız yakında görürürz ama şimdilik herkes KiraKira+'sıyla pek mutlu, pek ışıltılı, pek havalı.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.