PELİN KAYA

Neleri sevmedik, nelere şaşırdık?

Londra Moda Haftası'nda Ashish markasının defilesinde İbrahim Tatlıses'in 'Ölürsem Kabrime Gelme İstemem' şarkısının çalmasına şaşırdık ama bir o kadar da sevdik.
Londra Moda Haftası süresince Zeynep Kartal defilesinde Ajda Pekkan'ın hiç onluk olmayan bir elbiseyle yürümesine ve defile sonunda şarkı söylemesine baya bir şaşırdık.
Bu sezon Londra Moda Haftası'nda Burberry defilesine davet edilen Türk ünlüsü Elçin Sangu oldu. Kıyafeti daha önce davet edilen Türk ünlüler kadar iddialı olmadığından, beğendik mi beğenmedik mi pek anlayamadık. Ama sosyal medya hesabından Burberry markasının tasarımcısı Christopher Bailey'e, halasının oğlu tadında 'Christopher' diye hitap etmesini sevmedik.
Haftanın değil yılın en şaşırtan fotoğrafı Kraliçe Elizabeth'den geldi. Tasarımcı Richard Quinn'in defilesini seyreden kraliçenin yanında modanın kraliçesi Anna Wintour yer aldı. Tabii ikilinin dünya medyasında yer alan her karesi didik didik edildi. Anna Wintour'un nezaket kurallarını hiçe sayarak kraliçeyle konuşurken bile ikonik gözlüğünü çıkarmaması ve bacak bacak üstüne atması şaşırttı.
Nebahat Çehre'nin 73 yaşında nasıl hâlâ bu kadar güzel ve şık olmasına şaşırdık ve çok sevdik.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.