PELİN KAYA

Ne kadar konuşulursan o kadar kazanıyorsun!

Sosyal medyanın moda dünyasındaki gücü tartışılmaz. Yıllar içinde dünyanın en lüks markaları bile bu gücü kabullendi. Hatta bazıları kabullenmekle kalmadı, bundan beslenmeyi de öğrendi. Bunun için gerekli şartlar; absürt olmak, tüketiciyi şaşırtmak ve bu sayede bolca konuşulmak. Bunu en iyi başaran markaların başında Gucci ve Balenciaga geliyor. Balenciaga düz bir tişört üstüne tutturduğu gömlek tasarımıyla haftanın kazananıydı. Öyle ki ön siparişlere başlanan, kısa kollu modeli 1290 $, uzun kollu modeli ise 1490 $ olan tasarımlar satışa çıkmadan tükendi bile. Yani en ucuzu Türk parasıyla 5 bin 800 TL. Ne diyeyim, hepimize bol sabır...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.