PELİN KAYA

Kötü yorum yap parayı kap

Geçtiğimiz günlerde e-posta kutuma ilginç bir mesaj düştü. Ünlü bir marka, Instagram sayfamda hikayeler üzerinden dijital bir proje yapmak istiyor. İsteklerini okurken, birden cümle içinde markanın en büyük rakibinin adı geçmeye başlıyor. Kafam karışıyor. Mesaj hangisinden geldi diye kontrol ediyorum. Gördüğüm en ilginç dijital proje ile karşı karşıyayım. Özetle; ismi bende saklı bu çok bilinen marka, en büyük rakibini kötülemek üstüne kurulu bir proje teklifinde bulunuyordu. Sonrası yaptığım araştırmada görüyorum ki, bu tarz rakibi kötüleyerek yapılan sosyal medya projeleri hiç de yeni değilmiş. The Fashion Law sitesinin bu hafta yayınladığı yazıda öyle ilginç detaylar var ki, insana 'Biz nereye doğru gidiyoruz?' dedirtiyor. Hatta ilginçtir ki, 'kötüleme' üzerine kurulu bu tarz projelerde bütçeler daha fazla oluyor. Amerika'da bütçeler, 75-85 bin dolar arası gibi inanılmaz rakamlardan oluşuyor. Peki, ben ne mi yaptım? Bu, etik değerleri alt üst eden teklife elbette geri dönmedim. Ama ne acıdır ki, dönecek biri mutlaka olacaktır.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.