PELİN KAYA

Dondurmadan daha dondurma bir Ajda

Ajda Pekkan, bir dondurma markasının kampanya yüzü oldu. Geçen sene Serenay Sarıkaya ile çalışan markanın bir sene sonra Ajda Pekkan ile anlaşması ezberleri bozdu, hepimizi ters köşeye yatırdı. Kampanyanın çekimini Mert Alaş gibi dünyaca ünlü moda fotoğrafçımız da yapınca beklentiler epey yükseldi. Ve geçtiğimiz gün merakla beklenen ilk kare sosyal medyada bomba etkisi yarattı. Zamanı donduran yaşsız kadınlarımızdan Ajda Pekkan'a öyle fazla fotoşop uygulanmış ki her gün sosyal medyada karşımıza çıkan yoğun filtreli kadınlardan hiçbir farkı yoktu. Yüz gergin, cilt pürüzsüz ve sıfır çizgi. Elindeki dondurmadan daha genç, daha dondurulmuş bir Ajda Pekkan var karşımızda. Efsanevi disipliniyle fitliğini koruyan, tek bir dondurma bile yediğine ihtimal vermediğim Ajda Pekkan'ın bize bu kampanyayla vermek istediği mesaj nedir merak etmedim değil.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.