2020’nin en çok aratılanları
Amerikan Vogue dergisi güzel bir araştırma yapmış ve 2020 yılına damgasını vurmuş, en çok aranmış, satın alınmış 17 moda nesnesini sıralamış.
KRALİÇENİN TAHTI SALLANTIDA
O, moda dünyasının en güçlü ismi. 1988'den beri dünyanın en prestijli moda dergisi olan Amerikan Vogue'un genel yayın yönetmenliği görevinde. Anna Wintour'dan bahsediyorum. Hafta içinde bu pozisyonunun yanına Conde Nast Global Baş İçerik Sorumlusu görevini de ekledi. İlk bakışta terfi alarak gücüne daha da güç katmış gibi görünse de bence işler hiç de göründüğü gibi değil. Wintour, son günlerde dergi içinde gösterdiği ırkçı ve ayrımcı yaklaşımıyla eleştirilerin ve anti kampanyaların merkezindeydi. Her an işine son verildiği haberlerini beklerken böyle bir hamle bende daha çok 'ırkçılıktan kovuldu' dedirtmemek için yapılan kibar bir operasyon hissini uyandırdı. Yakında Vogue Genel Yayın Yönetmenliği'nden ayrıldığını sadece İçerik Sorumlusu olarak devam edeceğini duyarsak hiç şaşırmayacağım.
Hit şarkılara sosyal medyada eğlenceli klip çekme akımı
Instagram Reels'ın ve Tiktok'un fenomen mecralar olmasıyla son zamanlarda bir trend ortaya çıktı; şarkı çıkarıp o şarkıya Reels/Tiktok çekip yayılmasını sağlamak! Bu mecralarda paylaşılan videoların çığ gibi yayıldığı su götürmez bir gerçek ve bu zekice fikirden yararlanan isimlerin ilki In The Morning şarkısıyla Jennifer Lopez oldu. Şarkı çıktıktan sonra bir Tiktok çekip takipçilerinden de aynısını çekmelerini istedi. İçlerinden beğendiklerini de Instagram hesabından paylaştı. Ardından Shakira da yeni çıkan Girl Like Me şarkısıyla bu akıma dahil oldu ve klibinde aynı bir Reels/Tiktok sahnesi gibi çekilmiş dansını hesaplarında paylaştı ve Jennifer Lopez gibi süreci ilerletti. Shakira'nın takipçileri akımı bir üst seviyeye taşıyıp kostümünü de kopyalamayı unutmadılar. Artık yeni trend, yeni çıkan şarkıları bu uygulamalardan yaymak diyebiliriz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.