
Dev markadan beklenmedik benzerlik
Saint Laurent, rafine ve modern çizgisiyle moda dünyasında kendine özgü bir yer edinmiş, köklü tarihi ve öncü tasarımlarıyla her daim özel ve cool bir marka olmanın ayrıcalığına sahip olmuştur. Ama çıkardığı son çanta modeli büyük bir hayal kırıklığı yaşattı.
Markanın Jamie serisinden Jamie 4.3 modelinden bahsediyorum. Gördüğünüz an yine başka bir lüks Fransız markasının ikonik çanta modeline benzetmediniz mi? Şahsen ben sanki Chanel 22 heybe çanta modeline bakıyorum.
Aynı form, aynı detay aynı logo. YSL'in gidip en büyük rakibinin en bilindik model çantasından yapmasının gerekliliğini anlayabilmek mümkün değil. Eskiden sahte ürünleri konu eder, yabancılardan 'esinlenen' yerli markaları ifşa eder yani bir nevi ortalığı tam anlamıyla birbirine katardım. Şimdi bunu gördükten sonra kim kime ne diyebilir ki? Özgünlük ve etik değerler çoktan göçüp gitmiş!
GÜZELLİK SEKTÖRÜNÜ ELE GEÇİRDİ
Rihanna'yı şov dünyasının en zeki ünlüsü olarak görüyorum. Fenty makyaj ve cilt bakım ürünleriyle öylesine büyük bir başarı elde etti ki bunun bir sonraki adımı elbette Fenty saç ürünleri olacaktı. Ve geçen hafta Fenty Hair ile sektöre roket hızıyla giriş yaptı. Saçta model ve renk değiştirme konusunda Rihanna için günümüzün en bukalemun ünlüsü denilebilir. Sevelim sevmeyelim her modeli de bir şekilde kendine yakıştırmasını bilir. Böylesi bir deneyim söz konusu olunca, insan ister istemez lansmana hangi saçla geleceğini merak ediyor. Rihanna'yı zeki seçme sebebim de burada devreye giriyor. Zira kendisi saç lansmanına en doğal saçlarıyla geliyor.
Ekleme yok, çıtçıt yok, peruk yok, postiş yok, hiçbir şey yok... Kendi saçı, kendi rengi. Malum, saç reklamlarında hiçbir ünlüyü kendi doğal saçlarıyla göremediğimiz için bu tavır bana çok cool geldi. Lansmanda giydiği özel dikim sezonun trend rengi Khaite kıyafetini beğendiğimi söylemeden geçmek olmaz. Manish Malhotra imzalı mücevherlerinin genel görünümüne, havasına olan uyumu da kusursuz olmuş. Saç serisinde, saçı onarmayı, güçlendirmeyi, nemlendirmeyi, pürüzsüzleştirmeyi ve korumayı hedefleyen, klinik olarak test edilmiş ürünler yer alıyor. 13 Haziran'da markanın web sitesi üzerinden satışa sunulmaya başlandı. Eminim makyaj ve cilt ürünlerinde yakaladığı başarıyı saç ürünlerinde de yakalayacak.
15 YILLIK HAYALİN GERÇEKLEŞTİĞİ BÜYÜLÜ DEFİLE
Ve yıllar sonra, markasının 15. yaşında, hayalini kurduğu yerde defilesini düzenlemeyi başarıyor.
İKİ ÖZEL İSİM EVET DEDİ
Gamze benim çok hassas olduğum ve ayağına taş dahi değmesini istemediğim özel bir isim. Museum of Florale imzalı gelinliğiyle zarafetini ön plana çıkaran Gamze, içten gülümsemesi ve mutluluğuyla göz kamaştırdı.
Her iki çift de gelinliklerinde sadeliğin gücünü ve zarafetini sergileyerek, abartısız şıklığın ne denli çarpıcı olabileceğini kanıtladılar. Gamze Özçelik ve Merve Dizdar, doğru ve yerinde seçimleriyle düğünlerinde hem kendilerini hem de sevdiklerini mutlu ettiler. Bu iki değerli isme bir ömür boyu mutluluklar diliyor, sevginin ve iyiliğin gücüyle yeni hayatlarında huzur ve mutluluklar diliyorum.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.