MEVLÜT TEZEL

Marka Çocuk Yetiştirmek

Mutluluğun, huzurun, zengin olmanın sırlarını sunduğunu iddia eden kişisel gelişim kitaplarından her zaman uzak durmuşumdur... Bu kitapların bırakın yeni bilgi vermeyi, özgüven kaybına neden olduğuna bile inanıyorum. Artık bu kitapları ti'ye alan yeni bir akım bile doğdu kitap dünyasında, daha ne olsun! Bu kişisel gelişimcilerin el atacak yeni mevzuları da kalmadı galiba. Uykusuz dergisinde okudum. 'Marka Çocuk Yetiştirmek' adlı yeni bir kitap çıkmış piyasaya. 'Parmaklarınızın arasında tuttuğunuz bir kitapla, dünyanın kaderini değiştirebilirsiniz. Marka çocuk yetiştirmek sizin elinizde... Unutmayın, Mustafa Kemal, Einstein, Mozart da sizin gibi anne ve babaların çocuklarıydı... Marka çocuk, elmas gibi yavaş yavaş işlenmeli. 100 yılı düşünen yatırımını insana yapar..." Marka=çocuk... Düdüklü tencere, araba mı bu yahu! Çocuktan bahsediyoruz. Olayı bu derece sömüreceklerini hiç düşünmezdim. Durun, asıl bombaya geldi sıra. Bakın kitabın yazarı Erdem Karagöz hakkında ne yazılmış: '18 yaşında Türkiye'nin en genç futbol antrenörü oldu. 20 yaşında girdiği hakemlik sınavlarını 100 tam puanla bitirdi, hiç hakemlik yapmadı. Günde 50 sayfa okumadan yatmayan Karagöz hiç antibiyotik kullanmadı.' Şaka gibi değil mi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.