MEVLÜT TEZEL

İlk bölümde tam 150 sahne var

Yakında atv'de ekranlara gelecek olan 'Kızım Nerede?'yi, dizi severler merakla bekliyor. İddialı bir dizi, hatta 'ezber bozacağı' söyleniyor. Kim söylüyor bunları? Dizinin yapımcısı Ahmet Öncan... Türk sinema sektörünün ağır toplarından Medyavizyon Genel Müdürü Öncan, bu 'ezber bozma' söyleminin lafın gelişi olmadığının altını özellikle çiziyor. İşte Öncan'ın açıklamaları:
Dizinin konusu bir kayıp kız hikayesi... Aristokrat bir ailenin 18 yaşındaki kızı Zeynep, arkasında onlarca soru bırakarak, esrarengiz bir şekilde ortadan kayboluyor. Aslında kulağa bildik bir hikaye gibi geliyor... Hatta forumlarda 'Kayıp bir kızın hikayesi ne kadar sürebilir ki' gibilerinden yorumlar okuyorum. Ve seyirciyi ne kadar şaşırtabileceğimizi önceden bilmek ayrı bir keyif veriyor. Çünkü bizim elimizde şimdilik, 30 bölümün senaryosu hazır bekliyor.
Tabii insanlar, bu yorumları, şu an izledikleri diziler gibi bir dizi geleceğini düşünerek yapıyor. Ama işte bu işin konsepti çok farklı. Artık dünyada kabul görmüş bir formatı getiriyoruz. Hikaye alışılmışın çok dışında ve hızlı akıyor. Kızın kayboluşuyla ilgili izleyiciyi şoke eden ve sürekli ters köşeye yatıran yeni bir durum çıkıyor ortaya... En önemlisi de kızları kaybolan Demiray Ailesi'nin her bir bireyinin kimseyle paylaşmadığı büyük sırları bir bir açığa çıkıyor.

YURT DIŞI DESTEKLİ AKSİYON
En büyük farkımız ise hikayeyi anlatış şeklimi... Birinci bölümde tam 150 sahne var. Bölümün 90 dakika olduğunu düşünürsek, ortalama bir sahne 36 saniye sürüyor. Yani sakız gibi uzayan sahneler, birinin söylediğine diğerinin uzun uzun bakıp cevap vermesi gibi şeyler yok bu dizide... İlk bölümlerle ilgili yaptığımız test gösterimler de bize açıkça gösterdi ki, bu diziye takılan kesinlikle kanal değiştiremeyecek. Dizinin rahatlıkla sinema filmi kalitesinde çekildiğini de söyleyebilirim. Hikayenin akışındaki sürükleyicilik, farklı bir kurgu ve farklı bir müzik anlayışı ile destekleniyor. Özellikle aksiyon ve gerilim sahneleri için yurt dışı desteği alıyoruz. İlk bölümde hızlı sahne geçişleri ve tempolu müzikleri bir kısım izleyiciye değişik gelecek. Ama çok iyi bildiğim bir şey var. Bu tarz, izleyiciyi ekrana kilitleyecek ve Türkiye'de bundan sonraki televizyon dizilerinin referansı olacak. Haberlerde her gün mutlaka en azından bir tane kayıp vakası çıkıyor karşımıza ve bu haberler insanları derinden etkiliyor. Bence insanların bu haberleri gördüklerinde asıl yaşadıkları duygu dram değil, endişe! 'Ya bu bizim başımıza gelseydi, ne yapardık?' düşüncesi... Bizim parmak bastığımız şey de tam olarak bu! Vah vah onların kızı kayboldu, ne kadar da acıklı... Haydi hep birlikte ağlayalım duygusu yaratmak değil bizim derdimiz...
DERDİMİZ AĞLATMAK DEĞİL!
Tek bir aile örneği üzerinden kayıp bir kızın hikayesini ve başına gelebilecekleri anlatarak, insanları günlük hayatlarının dışına çıkartmayı ve onlara bir heyecan fırtınası yaşatmayı tercih ettik. Bir ibret hikayesi anlatırken fazla ağlatmayacağımızı ama herkeste merak duygusu uyandıracağımızı, tempomuzla büyük heyecanlar yaşatacağımızı garanti ederim. Bir yılı aşkın bir süredir 'Kızım Nerede?' projesi üzerinde sabırla çalışıyoruz. İlk üç bölümü izlediğimde "Gösterdiğimiz tüm sabra ve harcadığımız her kuruşa değmiş" diyorum.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.