MEVLÜT TEZEL

'Tempo hiç düşmeyecek'

Bu açıklamalarda benim en çok dikkatimi çeken, ilk bölümde tam 150 sahnenin ekrana gelecek olması... Yani birçok dizideki gibi vakit geçirme taktikleri olmayacak. Daha da ilginci bu yöntem sadece dizinin ilk bölümüne özel değil. Diğer bölümlerde 150 sahne olmasa bile anlamsız hiçbir sahne olmayacağını Öncan özellikle belirtiyor. Özetle temponun hiç düşmediği, her bölümde izleyiciyi daha çok kendine çekecek bir dizi geliyor gibi gözüküyor.
MEDYAVİZYON İDDİALI
Yabancı dizilerde görüp o çok özlediğimiz hızlı tempo ve kurgu anlayışının 90 dakikalık bir yerli dizide uygulanacak olması aslında çok önemli bir hadise... Bence yakın gelecekte fark yaratacak diziler de bu konseptte olacak. Bıktık, usandık artık karakterlerin birbirlerine dakikalarca hiç konuşmadan bakmasından ya da 30 saniyelik bir diyaloğun beş dakika sürmesinden... Galiba Türk sinema sektörünün en başarılı şirketlerinden biri olan Medyavizyon'un 'Kızım Nerede?' ile dizi sektörüne iddialı bir giriş yapmayı hedefliyor. Ellerinde başka sürpriz projeler de varmış. Anlaşılan dizi sektöründeki rekabet daha da artacak. Tabii kazanan her zamanki gibi izleyici olacak. 'Kızım Nerede?' cephesinden gelen haberler şimdilik bu kadar...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.