MEVLÜT TEZEL

Play-off'un faydaları

* Eski köye yeni âdet gibi gözüküyor ama Play-off, lig heyecanını son haftaya kadar taşıdı, hesap kitap işini arttırdı.
* İlk dörtte kopmayı engelledi, ilk dörde girmek için 5., 6., 7. takımları da yarışa dahil etti. Play-off olmasaydı şimdi transfer haberlerini okuyor olurduk.
* Daha yeni haberi çıktı Fenerbahçe-Galatasaray derbisi ülke ekonomisine ekstradan yaklaşık 20 milyon lira gelir sağlamış. Ulaşım, oteller, yemek sektörü derbi günleri müthiş kâr ediyor, pizza satışları iki katına çıkıyormuş. E bir de bunun play-off maçlarını hesaba katın!
* Yılda 4 büyükler arasında 12 maç oynanıyor, play off'la şimdi 24 maç oynanacak. 24'ü çarpın 20 milyonla 480 milyon lira eder.
* Ne 480 milyonu! Play off maçlarında maç biletleri, reklam gelirleri vs. her şey artacak. Hele bir de şampiyonluk play-off son maçına kalırsa, Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynarsa, o tek maçı Türkiye'nin Super Bowl'u olur. Amerika'da son Super Bowl'da 30 saniyelik reklama dev markalar 3 milyon dolar ödediler. oradaki kadar olmasa da bizim yerli Super Bowl'da da müthiş gelir elde edilir.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.