MEVLÜT TEZEL

El clasıco'nun süper final'den daha çok ilgi görmesi...

Ülkemizde hızla büyüyen bir Barcelona-Real Madrid taraftarı rekabeti var. Bence bu rekabet dün Trabzonspor-Beşiktaş arasında oynanan Süper Final'in bile önüne geçti.
Twitter, Facebook, internetteki sözlükler ve bloglar'da sanki El Clasico (İspanya'da Barcelona ile Real Madrid arasındaki maçlara verilen isim) ile ilgili daha çok yorum yapıldığını gözlemledim.
KURTARICI YOK!
Birçok haber sitesinde canlı yayınla skor paylaşıldı ve goller anında yayınlandı.
Bu yıl La Liga'da (İspanyol futbol liginin en üst düzey ligi) şampiyonu El Clasico'nun belirleyecek olması ve evrenin en iyi futbolcularının bu maçta sahaya çıkacak olmasının Türkiye'de bu maça olan ilgiyi artırması doğal ama yerel ligin (Süper Final'in) önüne geçmesi anormal.
Bakın bir Ekşi Sözlük yazarından, Taksim'deki 'Taksim Ekvator' isimli mekanda takip ettiği maç hakkında bir yorum:"Ronaldo golü atınca tüm mekan ayağa kalktı, Madrid'de izliyoruz maçı sandım!"
Haklısınız, Türkiye Twitter'dan ya da Ekşisözlük'ten ibaret değil. Abartıyor da olabilirim ama El Clasico'nun, sıkıcı ve hiçbir iddia teşkil etmeyen Beşiktaş-Trabzonspor maçından rol çalmaya çalışması bile akıllara Brad Pitt'li 'Truva'nın 'Fetih 1453'ten daha çok izlenmesini getiriyor.
Türk futbolu hızla vasatlaşıyor, çok sıkıcı...
Kurtuluş için radikal değişiklikler sıralayabilirim ama kurtarıcının Beşiktaş'ı batıran Yıldırım Demirören olması bile içimdeki umudu söndürmeye yetiyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.