MEVLÜT TEZEL

Baharatlarda yeni trendler

Geçtiğimiz hafta Ülker; Mutfak Sanatları Akademisi ile ortak olarak 'McCormick Flavour Forecast 2012' baharat trendlerinin uygulandığı bir workshop düzenledi.
Yemeklerin, iş, sanat ve medya dünyasının ünlü erkeklerini mutfağa sokarak 'Mutfakta Erkek Var' isimli bir kitap hazırlayan Milliyet Gazetesi Hafta Sonu Ekleri Genel Yayın Yönetmeni Deniz Alphan'ın şefliğinde hazırlandığını duyunca, ben de bu workshop'a katıldım.
Yani kıyısından köşesinden Deniz Alphan'ın mutfağındaki erkeklere dahil oldum.
DOĞALLIK ÖNEMLİ
Pul biberli portakal salatası, bol baharatlı bulgur pilavı, çam fıstıklı kimyonlu nohut salatası, yine bol baharatlı fırında bonfile yaptık ve afiyetle yedik.
Tabii baharatlarla ilgili de birçok bilgi edindik.
Türkiye, kekik ve kimyon başta olmak üzere nane, çam fıstığı, kırmızıbiber gibi birçok baharatta hala dünyanın önemli üreticilerinden biri. Baharatta yeni trend ise organik olmak, doğallığı en üst seviyede korumak ve farklı karışımlar elde etmek.
Bu noktada Yıldız Holding, dünyada baharat denilince akla ilk gelen markalardan biri olan ve 1889'dan beri dünyanın birçok ülkesinde farklı baharatları keşfederek bünyesine katan McCormick ile büyük bir ortaklığı imza atıp Ülker Ducros markasını yarattı.
Ülker Ducros markası şu an 42 çeşit baharat, çeşni ve değirmenle raflarda.
Ülker Ducros baharatları, mevsiminde özenle seçilerek toplanıp, beş ayrı testten geçtikten ve hiçbir katkı maddesi ilave edilmeden piyasaya sürülüyormuş.
Ev hanımları buraya dikkat: Ülker Ducros ürünleri üç katlı özel ambalajları ve özel kilit sistemi sayesinde baharatlarının tazeliğini ve kokusunu her türlü dış etkene karşı koruyormuş.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.