MEVLÜT TEZEL

Kıvanç'ın sorunu

Kıvanç Tatlıtuğ "Yakışıklılığın ekstra bir kazancını görmedim" demiş. Çok haklı... Kıvanç; 1.60 boylarında, göbekli bir adam olsaydı yine aynı şöhreti yakalardı!
Dustin Hoffman gibi 'metod oyunculuğu' ekolünden geldiği için yakışıklı olmasına gerek yoktu. Yine bir diziden bölüm başına 70 bin lira alırdı.
Zaten Mavi Jeans de, Güven Kıraç'a benzediği için Kıvanç'ı 500 bin dolara reklamlarında oynattı!
Magnum, Kadir Çöpdemir'i ikna edemediği için Kıvanç'la 1 milyon dolara anlaştı. Akbank ise son reklamında İlker Ayrık'a ikizi gibi benzediği için Kıvanç'la 2 milyon dolara el sıkıştı.
Kıvanç'ı da anlıyorum; hep yakışıklılığıyla ilgili sorular sorulmasına ve 'Yakışıklı olduğu için şöhreti yakaladı' algısının oluşmasına canı sıkılıyor. Ve böyle absürd bir açıklama yapmak zorunda kalıyor. Halbuki "Evet, yakışıklı olmak bir avantaj ama sürekli oyunculukta kendimi geliştirdim" deseydi, kim karşı çıkardı Kıvanç'a?
Ben, Kıvanç'ın; TV programlarında ve basın toplantılarında kendini ifade etme sıkıntısı yaşadığına inanıyorum.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.