MEVLÜT TEZEL

Beşiktaş, Galatasaray'ı geçti

Beşiktaş; forma göğüs reklamı için Vodafone ile 2014/2015 sezonundan başlamak üzere 3+2 yıllık toplam 29 milyon dolara anlaştı.
Kulüp; ayrıca Vodafone ile reklam hakları, stadyum isim hakkı sponsorluğu ve stadyum teknoloji alt yapı yatırımı için 10+5 yıllık toplam 116 milyon dolara el sıkıştı.
Beşiktaş, Toyota'dan forma reklamı için yıllık 3 milyon dolar alıyordu. Şimdi ise Toyoto'dan aldığının yaklaşık iki katını alacak.
Siyah-beyazlılar; Fiyapı ile ise isim hakkı için yıllık 3 milyon dolara anlaşmıştı. Şimdi Fiyapı'dan aldığının üç katını alacak.
YILDA 13.5 MİLYON
Galatasaray; Türk Telekom ile stad için 10 senelik 80 milyon dolara, forma reklamı için de altı yıllık 35 milyon dolara anlaşmıştı. Bu rakam 10 yıl için toplamda 115 milyon dolara çıkıyor. Yani Galatasaray'ın kasasına senede 11.5 milyon dolar giriyor.
Beşiktaş'ın forma sponsorluğunun 15 yıl süreceğini hesap edersek, toplamda 87 milyon dolar kazanacak.
Bu rakama stat sponsor anlaşmasını da eklersek; Karakartallar, toplamda 203 milyon dolar kazanacak. Bu da yıllık 13.5 milyon dolar eder.
Bu rakamlar, Beşiktaş'ın; forma ve stat sponpor gelirlerinde Galatasaray'ı geçtiğini gösteriyor.
Vodafone Arena, yapılacak konserler ve etkinliklerden gelecek geliri de unutmayalım.
Vodafone Arena üstün teknoloji ürünü yeni bir stad olacak.
Merkezi konumu da dikkate alındığında; Vodafone Arena, İstanbul'da bütün dev organizasyonların yeni adresi olacak.

Eminim Beşiktaşlılar şimdi, "Keşke önceki yönetimlerin bıraktığı borçlar olmasaydı" diyordur. Zararın neresinden dönülürse kârdır! Fikret Orman büyük bir işe imza attı. Beşiktaş, bu anlaşmayla marka değerini inanılmaz yükselti.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.