MEVLÜT TEZEL

14 Kubat

Turkcell-Gnctrkcll'in Sevgililer Günü nedeniyle başlattığı '14 Kubat' kampanyası için çekilen viral filmi büyük ilgi gördü. Reklam hem çok komik, hem de gençleri tavlayacak zekice mesajları var.
Elbette güzel bir şey Sevgililer Günü'nü kutlamak, aşkın hayatımızdaki yerini hatırlamak; ancak Sevgililer Günü her geçen yıl daha da klişe olmaya başladı. Kapitalist sistem, tüketimi artırmak için bu özel günü gerçek anlamından uzaklaştırdı.
ANTİ-SEVGİLİLER GÜNÜ
İnsanlarda sadece hediye alma algısı yaratılıyor. Eskiden bir çiçek yetiyordu, şimdi hediye algısı tek taştan başlıyor. Özel organizasyonlara, partilere katılmayanlar sevgiliden sayılmıyor. İşte tam da bu noktada '14 Kubat', Sevgililer Günü'nün antitezi olarak karşımıza çıkıyor.
Gençler hem Kubat'ın performansını, hem de viralin mesajlarını çok sevdi. Bu viral çekilmeden önce gençler arasında bir araştırma yapılmış.
Gençler, Sevgililer Günü'nü kutlamaya mecbur bırakılmaktan ve içlerine sinmeyen hediyeler almaktan yakınmışlar. Özetle Gnctrkcll, gençleri dinleyip hedefi tam 12'den vurmuş.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.