MEVLÜT TEZEL

Passolig, Digiturk'e yarar!

Futbolda e-bilet uygulamasına geçildi, artık maçlara Passolig adı verilen, üzerinde kimlik bilgileri ile fotoğraf bulunan elektronik kartla gidilecek.
Statlarda üst seviyede güvenlik sağlamak için Passolig uygulamasına geçildi ama bu kartın birçok dezavantajı var.
Örneğin yurtdışından tatile geldiniz; İstanbul'da bir derbi izleyemeyeceksiniz çünkü Passolig kartınız yok! Bir maç için bu kart çıkarılır mı? Aynı durum Adana'dan, Kars'tan İstanbul'a gelen taraftar için de geçerli.
Yolda bir arkadaşınızı gördünüz, "Hadi maça gidelim" dediniz, her ikinizin de Passolig kartı olmalı. Senede birkaç önemli maça gidiyorsunuz diyelim, giderken de yanınızda çocuğunuzu, eşinizi götürüyorsunuz. Şimdi tüm aile bireyleri için Passolig kartı çıkartmak zorundasınız.
Bu kart için 15 lira+ her maç için 2 lira hizmet bedeli ödemek zorundasınız. Süper Lig maç biletleri zaten Avrupa'ya göre bile pahalı, şimdi taraftara ayrıca külfet çıktı!
Şirketler, localarında konuk ağırlamak için de ayrıca Passolig kartı çıkartmak zorunda.
Taraftar grupları daha şimdiden Passolig'i boykot kararı aldı. Anadolu'da takımların zaten seyircisi az. Passolig toplamda seyirci sayısını daha da azaltır!
Passolig en çok Digiturk'e yarar!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.