MEVLÜT TEZEL

'Kış Uykusu'na aç gitmeyin!

Daha önce Ekim ayında gösterime girmesi beklenen 'Kış Uykusu', bu cuma vizyona giriyor. Hazır Cannes'da Altın Palmiye kazanmışken ve dünya bu filmi konuşurken, vizyon tarihinin öne çekilmesi mantıklı bir karar. Önceki Nuri Bilge Ceylan filmlerine göre 'Kış Uykusu'nun daha çok şehirde ve salonda gösterime girecek olması da güzel haber.
Film; 39 şehirde, yaklaşık 150 salonda gösterime girecek.
3 SAAT 46 DAKİKA
Filmin Cannes'da Altın Palmiye alması elbette ilgiyi artırıyor.
Daha önce bir NBC filmi izlememiş birçok insan meraktan 'Kış Uykusu'nu izleyecek.
Bu arkadaşları şimdiden uyaralım: Cannes'da tescillenmiş bir başyapıt izleyeceksiniz ama bir NBC filmi izlemek emek ister. Kabaca bir tabirle; NBC filmleri ağır sanatsal takılır, imgeler ve sembollerle çok uğraşır ama sonunda müthiş bir sinema şöleni vâdeder. 'Kış Uykusu'nu izlemek ise daha çok emek ister. Çünkü bu filmin süresi, önceki NBC yapıtlarından daha uzun; tam 196 dakika. Bu süreye 20 dakika reklam ve 10 dakika arayı da ekleyince; izleyiciler tam üç saat 46 dakikayı salonda geçirecek. Filmden önce karnınızı doyurun, lavabo ihtiyacınızı giderin, hatta yanınıza atıştırmalık bir şeyler alın. Kliması bozuk salona denk gelmeyin.
Gazanız mübarek olsun...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.