MEVLÜT TEZEL

Passolig, Lig TV'ye mi yaradı?

Süper Lig'in birinci haftasında 18 takım, tribünlerde sadece 50 bin seyirci toplayabildi. Küçüğünden büyüğüne, bütün takımların tribünleri bomboştu.
Peki, bu seyirci nereye gitti? Elbette Lig TV'den maçları izledi. Önceki gün Digitürk'ü arayıp "Lig TV'nin abone sayısında geçen seneye göre radikal bir artış var mı?" diye sordum. "Pazarlama biriminden bilgi alıp size bildireceğiz" dediler ama henüz arayan olmadı. Galiba büyük bir üye patlaması var, say say bitmiyor!
Şaka bir yana, tribün terörünü bitirecek diye yürürlüğe giren Passolig, önce kulüpleri bitirecek gibi görünüyor. Kulüpler zaten borç batağında; zar zor transfer yapıyorlar. Galatasaray ve Fenerbahçe bile forma sponsoru bulamadı. Tüm bunlara bir de seyirci sayısında yaşanan büyük düşüş eklendi.
Kulüplerin vay haline!
Hesap kitap ortada; taraftarlar tıpış tıpış gidip Passolig almadı. Evde, kahvede, barda TV'den maç izliyorlar.
Bence bu kaostan, en kârlı Lig TV çıktı. Aslında Lig TV de; marka değeri yerlerde sürünen, sponsorların kaçtığı Süper Lig'e hak ettiğinden fazla para veriyordu. Bu üye artışıyla, belki de adalet yerini buldu.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.