MEVLÜT TEZEL

Digitürk ayağına sıkıyor

Son iki yıldır Süper Lig'den iyice soğudum, İngiltere Premier Lig'i daha yakından takip ediyorum. Bu ligi izlemek için de Digitürk'ün Spor Ekstra paketine üyeyim.
Geçtiğimiz cumartesi Lig TV kanalları arasında dolaşırken Chelsea- Swansea maçını aradım ama bulamadım.
Maçlar çakışmış mı diye baktım ama o saatte Lig TV2'de ve Lig TV3'de maç yoktu.
Pazar günü Manchester United- Queens Park Rangers maçını izleyeyim dedim, fakat yine Lig TV kanallarında bu maça rastlamadım. Twitter'dan maçın TV8'de gösterildiğini öğrendim, Chelsea'nin maçı da TV8'de yayınlanmış. Geçtiğimiz hafta sonu Premier Lig'in en keyifli iki maçıydı bu bahsettiklerim...
Elbette futbolseverler bedava maç izlediği için çok mutlu. Ama kendinizi Spor Ekstra paketi üyesi farz edin; siz ne hissedersiniz? 'Madem en keyifli maçlar bedava, ben niye para ödüyorum?' diye düşünmez miydiniz?
Futbol ligi yayıncılığı devamlılık ister, izleyicide alışkanlık yaratırsanız kazanırsınız… Bir maç TV8'de, bir maç Lig TV'de olursa para vereni küstürürsünüz.
Bir de hangi maçların yayınlanacağı da belli değil, son dakikada öğreniyorsunuz. Lig TV'de bu tarz yönetici hataları olmazdı, o yüzden enteresan bir durum.
Özetle Digitürk, kendi ayağına kurşun sıkıyor...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.