MEVLÜT TEZEL

Çağla'dan frikik reklamı

Önce haberi okuyalım: 'Çağla Şıkel'in geçen hafta 'Her Şey Dahil' programında dans ederken göğsü açılmıştı. Sosyal medyada çok konuşulan bu canlı yayın kazası, Youtube'da 'En Popüler Video' kategorisinde yer aldı ve 1 milyon kez izlendi. Görüntülerden çok rahatsız olan iki çocuk annesi Şıkel, 40'ın üzerinde internet sitesinde yer alan videolarla ilgili harekete geçti. Avukatına talimat vererek görüntülerin kaldırılmasını talep etti.'
Çağla Şıkel'in canlı yayın kazasından haberdar olmayanlar bu haberi okuduktan sonra ne yapar sizce?

DAHA ÇOK TIKLANIR
Elbette herkes değil ama birçok insan o görüntüleri merak eder. 'Ooo Çağla Şıkel'in göğüs frikiği nete düşmüş, izleyelim bari' diye düşünenler de olacak elbette.
Şuana kadar o video 1 milyon kez izlenmiş zaten. Şıkel; şimdi o 1 milyon tıkı üçle, dörtle çarpsın. Bu haberle o videoya olan ilgi daha da artacak. Şıkel haklı bulunup yasaklanana kadar o video belki de 10 milyon kez izlenecek. Yasak gelene kadar videoyu yayınlayan sitelerin sayısı da 40'ı geçecek.
İnternete bir video ya da görüntü düştü mü, geçmiş olsun. Yapılacak en iyi şey; olayı dillendirmemek, dikkat çekmemek ve aradan belli bir süre geçtikten sonra o videoyu sessizce kaldırmanın yollarını aramak...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.