MEVLÜT TEZEL

Sponsorlar Cem Yılmaz'ı seviyor

Cem Yılmaz'ın ABD'de sahneye çıkacağı 'Standartcy' gösterisine Lazzoni Mobilya sponsor olmuş... Pepsi de 'Pek Yakında' filmine sponsor olmuştu.
Yılmaz kadar sponsorlardan para kazanan sanatçı yoktur herhalde. Cola Turka, Adidas, AVEA, OPET ve TTNET gibi büyük markalar Yılmaz'ın filmlerine sponsor olmuştu. Bunlar ilk aklıma gelenler, daha birçok marka var.
Bir filmin ne kadar kâr ettiğini hesaplamak için gişe, TV ve DVD gelirlerinin yanı sıra sponsorluk anlaşmalarına da bakmak lazım. Cem Yılmaz'ın, gişede geride kaldığı filmlerde bile Şahan Gökbakar'dan daha çok kâr ettiğini düşünüyorum. Çünkü Şahan, Cem Yılmaz kadar sponsor desteği görmüyor.
İMAJ DA ÖNEMLİ
Bu da Cem Yılmaz markasının gücünün göstergesi olsa gerek. Cem Yılmaz'ın medyadaki ve gişedeki gücü elbette markalar için tercih sebebi. Sonuçta markalar hep daha geniş kitlelere ulaşmanın hesabını yaparlar.
Popülerliğinin yanı sıra Cem Yılmaz'ın toplumdaki imajı ve kişiliği de sponsorları kendine çekiyor.
Her kesim tarafından sevilmek, sosyal projelere sürekli yardımda bulunmak, pozitif bir imaja sahip olmak, sürekli olumlu mesajlar vermek, halka moral kaynağı olmak, polemiklerden uzak durmak vs. Tüm bu özellikler bir araya gelince markalar da Cem Yılmaz projelerine sponsor olmak için yarışıyorlar.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.