MEVLÜT TEZEL

Yerli filmler çarpışıyor

'Deliha'nın özel gösteriminde ünlü yapımcı Necati Akpınar'la sohbet ederken "İncir Reçeli 2' gişede iyi bir başlangıç yapmıştı ama sonra duraklama dönemine girdi. Gişe beklentiniz daha yüksekti değil mi?" diye sordum.
Akpınar da her zamanki samimiyetiyle anlattı: "1 milyon 319 bin seyirci iyi rakam ama haklısın beklentimiz daha yüksekti. 'Unutursam Fısılda' vizyona girdikten sonra gişemizde düşüş yaşandı. Vizyonda iki duygusal yerli aşk filmi olunca birbirinin gişesini etkiliyor elbette. Hesaplarıma göre; 'Unutursam Fısılda', 'İncir Reçeli 2'den 500 bin seyirci kaptı. Filmlerin vizyonları çakışmasaydı biz 500 bin daha fazla izleyiciye ulaşırdık. Sağlık olsun."
FİLM ÇOK
Aslında aynı hesabı 'Unutursam Fısılda' için de yapabiliriz. Bu film vizyona girdiğinde karşısında 'İncir Reçeli 2' olmasaydı daha çok izleyiciye ulaşırdı ama yapacak bir şey yok. Yakında gösterime girecek 'Karışık Kaset' de 'Unutursam Fısılda'nın gişesini etkileyecek.
Her hafta altı-yedi yeni film gösterime giriyor. Yerli filmlerin sayısında da artış var. Böyle olunca yerli filmler birbirlerinin gişesini etkiliyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.