MEVLÜT TEZEL

Festivalde izle, sonra üzülürsün!

İstanbul Film Festivali'nin bu yıl 34'üncüsü düzenleniyor; 4-19 Nisan tarihleri arasında sinemaseverler yine salondan salona koşacak. Gençler kendi film izleme rekorlarını kıracak. Film aralarında kahveler içilecek, yemekler yenecek ve sinema, sanat konuşulacak. Her geçen gün daha da siyasallaşan ülkemizde böyle sanat ortamlarına o kadar çok ihtiyacımız var ki... İstanbul Kültür Sanat Vakfı'nın (IKSV) basın halkla ilişkiler müdürü Ayşe Bulutgil'den bana her gün bültenler, kitapçıklar geliyor. Yakında dünyaca ünlü yönetmenlerin katılacağı söyleşiler ve atölye çalışmaları olacak.
ÇOCUKLARI GÖTÜRÜN
Bu yıl festival kapsamında; 62 ülkeden 222 yönetmenin 204 filminden mutlaka birkaçı size sesleniyor olabilir. Örneğin ben çocukları, Türkiye'nin ilk kukla filmi 'Rimolar ve Zimolar' filmine götüreceğim. Kendiniz gitmeseniz bile çocuklarınızı mutlaka bir filme götürün; küçük yaşta festival havasını tatmalarında fayda var.
Oscar kazanan filmlerin bile yerli film enflasyonu yüzünden salon bulamadığı ülkemizde artık sanat filmlerini izlemenin en kolay adresi festivaller.
Mutlaka festival kitapçığını alın; vizyona girmeyecek ve daha sonra izlemediğiniz için üzüleceğiniz birçok müthiş film ve belgesel var.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.