MEVLÜT TEZEL

Asena, bu nasıl bir özgüven?

Asena Erkin, İtalyan tasarımcı Alex Jansen ile Asena&Alex adlı bir giyim markası yaratıp tasarladıkları ürünleri internet üzerinden satmaya başlamış. İleride bir Dolce&Gabbana olurlar mı bilemem ama marka ismi hiç yaratıcı değil. Haberlerde dikkat çeken; Asena&Alex'in düz siyah bir gömleği 2 bin 700 TL, bir ceketi 6 bin 700 TL'ye satması. Markanın sitesine girdim, baktım. Öncelikle sitenin yeniden tasarlanmaya ihtiyacı var galiba çünkü çok yavaş ilerliyorsunuz. Kıyafetlere gelince... Düz siyah bir gömleğe 2 bin 700 TL, bir tişörte 300 TL vermeyi göze alacak bir yaratıcılıkla karşılaştığımı söyleyemem.
Bir marka önce kendini tanıtır, kanıtlar, sonra fiyat yükseltir değil mi? Bu nasıl bir özgüven doğrusu şaşırdım. Asena&Alex ürünlerinin fiyatları, dünya markalarıyla yarışıyor. Bu fiyat politikasıyla sadece magazin eklerine haber olursunuz.
O da ilk adım için kurnazca bir tanıtım hamlesi olur. Asena'nın da futbolcu eşi kontenjanından girdiği magazin dünyasındaki en büyük başarısı, gündeme gelmeyi bilmesi. Bakın bu yazıda bile onun hiç yaratıcı olmayan markasından bahsetmiş olduk, çok üzgünüm.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.