MEVLÜT TEZEL

'Dabbe 6', gişede 1 milyonu aşabilir

'Dabbe' serisinin altıncı filmi, 11 Eylül'de vizyona giriyor. Altı yapımlık başka yerli film serisi hatırlıyor musunuz? Yanılmıyorsam bir tek 'Hababam Sınıfı' var. 2006'da vizyona giren ilk 'Dabbe' filmini 539 bin kişi izlemişti. Serinin ikinci filmi 264 bin, üçüncü filmi 370 bin, dördüncü filmi ise 422 bin izleyici sayısına ulaştı.
BÜYÜK BİR BAŞARI
Geçtiğimiz yıl gösterime giren 'Dabbe: Zehr-i Cin' ise 837 bin izleyici sayısıyla serinin en çok izlenen yapımı oldu. Ayrıca ülkemizde gösterime giren yabancı korku filmlerini de geride bıraktı.
'Dabbe' serisinden hoşlanırsınız ya da hoşlanmazsanız, herkesin zevki kendine ama ortada büyük bir başarı olduğu kesin. 'Dabbe' serisini toplamda tam 2 milyon 434 bin kişi izlemiş. Son dört ayda cinli perili kaç yerli korku filmi vizyona girdi biliyor musunuz? Tam sekiz film!
'Dabbe'nin yaratıcısı Hasan Karacadağ, sadece gişede kazanmadı; yerli sinemada korku türünü trend yaparak sektörel anlamda büyük bir iş başardı. İzleyicide yerli korku filmine gitme alışkanlığı oluştu.
'Dabbe: Zehr-i Cin', 250 salonda gösterime girmişti, 'Dabbe 6' ise 11 Eylül'de 300 salonda gösterilecek. Karacadağ, yerli korkuda 1 milyon izleyici barajını aşarak bir ilke daha imza atabilir.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.