MEVLÜT TEZEL

Çocuklara sinemada reklam işkencesi

Geçenlerde çocukları 'Otel Transilvanya 2' filmine götürdüm. Normalde ben 20 dakikalık reklam kuşağını hesap edip salona geç girmeye çalışırım ama çocuklar rahat durmayınca erken girmek zorunda kaldık. Tahmin edeceğiniz gibi, çocuklar filmi izlemeden reklam bombardımanına tutuldu. Canları sıkıldı, 'Film ne zaman başlayacak?' diye yakınıp durdular.
Tamam, sinema salonlarının ayakta kalması için reklam da yayınlanmalı ama reklamın da bir kıvamı olmalı. Ne yazık ki, çok şikayet olmasına rağmen bu reklam kuşaklarının süresi kısaltılmıyor. Bari çocuklarımıza bu reklam işkencesini çektirmesinler. Çocuk filmlerinin yayınladığı seanslarda az reklam oynatılsın. Ayrıca reklamcılıkta hedef kitle diye bir şey vardır; hem süresi uzun, hem de çocukların anlamayacağı reklamlar yayınlanıyor. Bu ne yaman çelişkidir? Çocukların günahı ne?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.