MEVLÜT TEZEL

'Kösem' kötü başladı

'Muhteşem Yüzyıl-Kösem', yeni sezonun en çok merak edilen, hakkında en fazla haber yapılan, özel gösterimler düzenlenen, en çok tanıtımı yapılan ve en maliyetli dizisiydi. Dizinin gözü kapalı perşembe akşamını tüm kategorilerden birinci çıkması bekleniyordu.
Ama reytinglerde hiç de beklenildiği gibi çıkmadı 'Kösem'; AB kategorisinde 8.80 reyting, 22.02 share ile birinci oldu ama Total'de yapımcısına büyük bir şok yaşattı.
Dizi; Total'de 5.88 reyting, 14.61 share alarak 'Kurtlar Vadisi: Pusu'nun ardından ikinci oldu. 'Kurtlar Vadisi:
Pusu' Total'de 7.20, 18 share aldı, arada 3.5 share gibi bir fark var. Elbette reklam veren en çok AB'nin share'ine reyting veriyor ama 'Kösem'in, birinci olmasına rağmen AB share'i 22.02'de beklenenin altında. 'Kösem'in yayınladığı saatte kimlerin o diziyi izlediğini gösteren share oranına göre ise o saate televizyon başında olanların yüzde 14.61'i yani yedi evden biri diziyi izlemiş. 'Muhteşem Yüzyıl-Kösem'in diğer tüm dizilere göre çok daha maliyetli bir yapım olması bir diğer sorun. Bu share rakamları ile 'Kösem' maliyetini zor çıkarır.
Elbette daha ilk bölüm ekrana geldi, ileride reyting oranları yükselebilir ama 'Kösem'in 'Muhteşem Yüzyıl' gibi muhteşem bir açılış yapmadığı ortada.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.