MEVLÜT TEZEL

Oscar adayları izlenmiyor

'The Hateful Eight' 85 bin, 'Büyük Açık' 34 bin, 'Creed: Efsanenin Doğuşu' 29 bin, 'Joy' 28 bin izleyici tarafından izlendi Türkiye'de. İki haftadır vizyonda olan bu filmlerin ortak özelliği; hepsinin Oscar adaylığının bulunması. Dünya hasılatlarını geçtim, normalde Türkiye ortalamasına göre de çok düşük bu sayılar. Yerli filmlerin daha çok salon bulması artık bahane sayılmaz bir Türkiye gerçeği. Oscar'ın favorisi bu filmlerin az izlenmesinin tek bir nedeni var; hepsinin korsanının çıkması. Korsan DVD satanlar için Ocak ayı, en karlı dönem çünkü Oscar adayları açıklanıyor. Oscar töreni öncesi birçok favori filmin kopyası; daha çok kamuoyu oluşturması, daha çok konuşulması için bilinçli şekilde internete sızdırılıyor. Sinema meraklısı birçok kişi de bunu bildikleri için filmlerin korsana düşmesini bekliyor. İşin garibi bu kitlenin sinema meraklısı, çok film izleyen insanlardan oluşması. Bizde bilinçli, entelektüel bir korsan film izleyici kitlesi var! Türkiye'de Oscar adayı film ithal etmek aslında kazançlı bir hamle değil.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.