MEVLÜT TEZEL

Ronaldo hızlı, senaryo zayıf

Yabancı yıldızları genelde THY reklamlarında oynatırdı. Türk Telekom'un iç piyasaya yönelik 4.5G reklam kampanyasında Cristiano Ronaldo gibi bir futbol fenomenini oynatması; hem GSM, hem de reklam sektörü için büyük bir adım. Reklam yayımlanmadan önce yaratılan gizem ve merak duygusu işe yaradı, herkes bu reklamı konuşuyor. Şu an Türk Telekom, 4.5G reklam kampanyalarında bir adım önde. Bakalım Turkcell ve Vodafone karşı hamlı yapacak mı? Onlar da Usain Bolt'u oynatırlar mı dersiniz? Ülkenin gündemi tam da 4.5G iken Vodafone'un sadece Vodafone Arena ile anılması da ayrı bir yazı konusu! Gelelim reklama... Yıldız ve hızlı bir futbolcuyu 4.5G'nin hızıyla özdeşleştirmek iyi fikir. Ronaldo'nun bile Türk Telekom'un hızına ihtiyaç duyması; müşteriye basit, net mesajı veriyor. Ancak reklamın senaryosu orijinal değil, İsrail'de buna benzer bir reklam yapıldı. Ayrıca reklamın senaryosu zayıf: Ronaldo robotmuş, maçta pili bitmiş, hızı yavaşlamış sonra Türkiye'ye gelip Türk Telekom 4.5G kartı takıp daha da hızlanmış... Daha yaratıcı bir fikirden yola çıkabilirlerdi. Reklam fazla merak uyandırmıyor, fazla tebessüm de ettirmiyor. Senaryosu zayıf olan reklam, şu haliyle bile Ronaldo'yu güç gösterisi olarak kullandığı için rakiplerinden bir adım önde ama daha iyi olabilirdi.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.