Sahte hesap kızları!
Gençlerin Dijital Alışkanlıkları Araştırması sosyal medyada kızların daha çok sahte hesabının olduğunu gösteriyor:
Üniversite öğrencilerinin yüzde 61'i 'İnternette reklamını gördüğüm bir ürünü satın almam' diyor.
(Evet, yazılı basın gücünü kaybediyor ama gençlerin yüzde 54'ünün reklamları itici bulup hiç bakmaması ve yüzde 61'inin internette reklamını gördüğü ürünü almaması internet medyasının reklama hâlâ çare bulamadığını gösteriyor. Hep yazıyorum; yazılı basındaki reklam ve ilanlar, internet medyasından daha değerli ve etkili. Çünkü internet başta okuyucusunu bedavaya alıştırdı! Yazılı basında tirajların düşmesi reklam verenleri daha çok endişelendirmeli! Çünkü en değerli müşterilerini kaybediyorlar.
O müşterilerini aynı zamanda kocaman bir çöplük olan internette bulmaları daha zor!)
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.