MEVLÜT TEZEL

Bir ‘dijital couture’ defilesi izlenimi

Geçtiğimiz hafta Türkiye'nin ilk dijital couture defilesine katıldım. Vodafone Smart 7 serisinden ilham alınarak Arzu Kaprol tarafından hazırlanan 'Karanlıkta parla' temalı defile, Vodafone Arena'da düzenlendi.
Aralarında Özge Ulusoy ile Didem Soydan'ın da olduğu 14 model, 40 farklı kıyafet ve Vodafone Smart 7 akıllı cihazlarla podyumda boy gösterdi.
Modeller gerçekten üzerinde çalışılmış sıra dışı bir performans sergiledi. Uğurkan Erez'in hazırladığı koreografiler, Mercan Dede imzalı müziklerle tam bir uyum içindeydi.
Defile sırasında dijital ekranlardan yansıtılan Vodafone Smart 7 temalı fotoğraf ve videolar da enteresandı. Modellerin kıyafetleri ve ışık efektlerini algılayan makyaj tasarımları da sıra dışıydı.
Asıl sürpriz ise defilenin sonunda geldi: Didem Soydan, fiber teknolojilerle donatılmış ve izleyicilerin tepkileriyle değişen özel tasarım bir kıyafet sergiledi. Kıyafet üzerindeki sensörler sayesinde müzik ve izleyicilerden gelen alkışlarla renk ve ışık değiştirdi.
Özetle son derece teknolojik bir defile izlemiş olduk. Cep telefonları ve 4.5G tanıtımlarında hep bilindik yöntemler, temalar işleniyor. Bu açıdan Vodafone'un bir cep telefonunun dijital coutre defileyle tanıtması, gerçekten yaratıcı bir fikirdi.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.