MEVLÜT TEZEL

Reklam geliri yüzde 33 azaldı

Ümit Önal, Süper Lig'deki kalite ve seyirci sayısındaki düşmeyle orantılı olarak reklam gelirlerinde de büyük bir düşüş yaşandığını açıkladı: "Bizim gelirimizin yüzde 70'i aboneliklerden, yüzde 20'si ise reklamlardan. Seyircisiz kötü futbol; reklam ve sponsor gelirlerini düşürdü. Biz futboldan zarar ederken sağolsun Hıncal Abi'nin (Uluç) de katkısıyla maçlarda ekrana koyduğumuz bant reklamlar da yasaklandı. Bu yasak yüzünden yüzde 33 zarar ettik. RTÜK'ün yasakları yüzünden sponsorlar cezalandırılıyor. Sadece platform olarak biz değil birçok ulusal kanal da zararda. Türkiye'deki bütün reklam pastası hala 4 milyar dolar civarında. Bu pastayı artırmak için yeni bir reklam yönetmeliğine ihtiyacımız var."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.