MEVLÜT TEZEL

Tüketici kazançlı mı?

İhaleyi kazanan yayıncı kuruluş sayısı artsaydı elbette futbolseverler sadece Süper Lig maçları için en az iki kutu almak zorunda kalacaktı.
Digiturk üyeleri en azından şunu düşünebilirler; 'Abonelik, dekoder vs. değiştirmeme ya da yenilerini almama gerek kalmadı. Ödediğim fatura da çok artmazsa benim için hava hoş.' Elbette yeni ihalenin tüketiciye bir yansıması olacaktır; umarım faturalardaki artış makul düzeyde olur. Kulüp yöneticileri de 500 milyon doların kıymetini bilmeli; Digitürk'e kaliteli yayın için köstek değil, destek olmalı.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.