MEVLÜT TEZEL

Bu film kaçmaz

Türkiye'de geçtiğimiz yıl vizyona giren 'Hz. Muhammed: Allah'ın Elçisi' (Muhammad: The Messenger of God) filmi için şöyle yazmışım:
'1976 yapımı 'Çağrı'dan sonra çekilmiş, Hz. Muhammed'i (S.A.V.) anlatan en kaliteli, en yüksek bütçeli film. 40 milyon dolara mal olan film, tam yedi yıllık titiz bir çalışmanın ürünü. Sinema dili, oyunculuk, görsellik ve teknoloji açısından karşımızda başarılı bir film var.
Müthiş bir görsel kaliteye sahip olan film, dönemin atmosferini iyi yansıtıyor.
Hz. Muhammed'in (S.A.V.) çocukluğuna yoğunlaşan yapım, sürükleyici öyküsüyle önemli tarihi olaylara değiniyor. Daha da önemlisi, efsane yönetmen Majid Majidi, bu filmi İslamofobiye cevap niteliğinde çekti. Filmi yerli-yabancı neredeyse bütün sinema eleştirmenleri beğendi.
Majidi öyküsünü o kadar güzel anlatmış ki; bu filmi Hıristiyanı da, ateisti de izlese beğenir. Filmin başarısı da burada ortaya çıkıyor zaten. Majidi, o kadar büyük bir Hz. Muhammed (S.A.V.) sevgisiyle filmini çekmiş ki, bazı sahnelerde tüyleriniz diken diken oluyor.'
'Hz. Muhammed: Allah'ın Elçisi'ni sinemada izleme fırsatı bulamayanlara güzel haber: Film, 6 Haziran'da atv'de ekranlara gelecek. Bu filmi mutlaka çocuklarınıza da izletin.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.