MEVLÜT TEZEL

Torbacı bahisçiler

Emniyet son dönemde kaçak bahis sitelerine büyük operasyonlar düzenliyor ama köşeye sıkışan kaçak bahis siteleri, bankacılık sistemine girmeden torbacıları devreye sokmaya başlamış.
Vatan'ın haberine göre; tamamen güvene dayalı sistemde köşedeki bakkal bir torbacı çıkabiliyormuş.
Yöntem şöyle işliyor: İddia oynayacak kişi, bahisçilerden aldığı özel bir şifre ve ID ile bahis sitesine giriyor. Daha sonra bir kupon hazırlayıp WhatsApp aracılığı ile bunu torbacı denen kişilere gönderiyor. Bu torbacılar kuponu bir sistem üzerinden oynanmış sayıp söze dayalı güven ilişkisi içerisinde süreci yürütüyor.
Vergi ve telif hakkı ödemeyen, kurumlara bağış yapmayan kaçak bahis sitelerinin yüksek bahis oranlarıyla rekabet etmek zor. Ancak Türkiye'de yasal bahis oynatan şirketlerin bahis oranları ise normalde olması gereken oranların çok altında. Bazen bu düşük oranlar, yurt dışındaki yasal bahis şirketlerinin oranlarının yanında komik kaçıyor.
Türkiye'de yasa dışı bahis pazarı 40 milyar lira, yasa dışı bahis oynayanların sayısı ise 5 milyon. Pastanın bu kadar büyük olmasında yasal bahis şirketlerinin çok düşük bahis oranları açıklamasının da etkisi var.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.