MEVLÜT TEZEL

Victoria’s Secret’tan radikal karar

Her yılbaşı gecesi merakla beklenen defileye imza atan ünlü iç giyim markası Victoria's Secret, televizyon şovunu bitirme kararı aldı. 2001 yılından beri yılbaşı geceleri TV'de yayınlanan Victoria's Secret moda şovu için şu açıklama yapıldı: "Geleneksel Victoria's Secret moda şovunu tekrar düşünmeye karar verdik. İleriye dönük düşündüğümüzde, televizyonun doğru tercih olmadığına inanıyoruz. Moda, sürekli değişen bir dünya. Biz de büyümek için evrilmeli ve değişmeliyiz." Bu açıklama, ünlü yılbaşı şovunun TV'de yayınlanmayacağı ama farklı platformlarda yer alabileceği anlamına geliyor. İlk yayınlandığında 1 milyon izlenme oranına sahip olan meşhur şov, 2011 yılında popülerliğini artırarak 10.4 milyon kişiye ulaştı. Ancak geçtiğimiz yıl sadece 3.3 milyon kişi tarafından izlendi. Dünyanın en güzel kadınlarının bile izlenme oranı düşüyorsa, bu değişimi TV sektörü üzerinde yorumlamakta fayda var. İnternet üzerinden çevrimiçi yayın yapan platformların izlenme oranları istikrarlı bir şekilde artıyor. İnsanlar artık sosyal medyada daha fazla vakit geçirmeye başladı. Elbette bu gelişmeler geleneksel TV yayıncılığını etkiliyor. Medyada değişime ayak uydurmayan, kendini sürekli yenilemeyen kaybeder.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.