MEVLÜT TEZEL

Kötü haber, iyi tanıtım

hatculter sitesinin haberine göre; ünlü bilgisayar oyunu Grand Theft Auto'yu (GTA) hazırlayan şirket, oyun piyasaya ilk çıktığında negatif haberler çıkması için özel bir çalışma yapmış. Gazetecilere oyun hakkında kötü haber yapmaları için para verilmiş.
Oyun meraklıları iyi bilir; GTA, ilk çıktığında hem ailelerden, hem de uzmanlardan büyük eleştiri almıştı. Hatta bu eleştirilere muhafazakar siyasetçiler bile katılmıştı. Ama sonunda kazanan GTA oldu, oyun eleştirildikçe daha çok sattı.
Günümüzde negatif haber, sanılanın aksine en güçlü pazarlama ve tanıtım yöntemi. Bu yöntemin en büyük destekçisi ise sosyal medya kullanıcıları. Onlar pazarlama yönteminin bir parçası olduklarından habersiz eleştiri korosuna sazan gibi katılıyorlar.
Bir ürün, sanatçı, sanat eseri vs. çok eleştiriliyorsa, eleştiri korosuna katılmadan önce iyi düşünün! Sazan olma ihtimaliniz var!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.