ŞİRİN SEVER

Babaların durumu

Babalar Günü nedeniyle haber ve eğlence sitesi www.turk.net 'babalarımızı nasıl gördüğümüze' dair birkaç araştırma yapmış. Ankete toplam 2 bin 696 kişi katılmış ve şöyle sonuçlar çıkmış:
Katılımcıların büyük çoğunluğu baba olmak için kendini hazır hissediyor. Bu soruya 'evet' yanıtını verenlerin oranı yüzde 67.20. (Hazır hissediyorsun da o çocuğa kaç kez bakıyorsun gece uyanıp acaba?)
Katılımcıların yüzde 48'i ise baba olmak için ideal yaş aralığını '30-34 yaş arası' olarak görüyor. (Geç baba olmak giderek moda olmaya başladı halbuki, biz öyle biliyorduk!)
Babaları en çok 'yalan söylemek' kızdırıyormuş! Bunu da sırasıyla; okulu ya da üniversiteyi bırakmak, baba parası yemek, söylediği saatte eve gelmemek, sigara içmek, arabayı izinsiz almak gibi cevaplar izliyor.
"Babanızın en sevdiğiniz yönü nedir?" anketi, bir babanın sevilmesini sağlayan kişilik özellikleri hakkında fikir veriyor. Listenin başında 'dürüst ve güvenilir olması' olması' yer alıyor; ardından 'koruyucu olması', 'olaylara mantıklı yaklaşması' ve 'duygusal olması' gibi cevaplar geliyor. (Ne de olsa bütün babalar kusursuzdur!)
"Babanızla en çok hangi konuda dertleşirsiniz?" anketi ise, babalar ve evlatların ortak konularını ortaya çıkartmış. En popüler yanıt 'iş' olurken, bunu da sırasıyla anne, futbol takımının kötü performansı, kız/erkek arkadaş gibi mevzular izliyormuş. (Hadi canım!)
Site, bir başka ankette ise babayla özdeşleştirilen filmleri belirlemiş... 185 kişinin oy kullandığı "Babanızın hayatı bir film olsaydı aşağıdakilerden hangisi olurdu?" anketi, feodal ve insancıl duyguların işlendiği ve bol mendil ıslatan 'Babam ve Oğlum' filmini birinci sıraya oturtmuş. İkinci sırada bir mafya babasının hayatını anlatan 'Baba-The Godfather' filmi var. Eski karısına karşı velayet savaşı veren bir babanın öyküsünü anlatan 'Kramer Kramer'a Karşı' ve çocuklarına yakın olmak için hiçbir fedakârlıktan kaçınmayan 'Mrs.Doubtfire' filmleri de sıralamadaki diğer filmler.


(Tabii kendileri sütten çıkmış ak kaşık ya!)

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.