ŞİRİN SEVER

2010 Kültür Ajansı ne yapıyor?

Geçen hafta yazmıştım... Uluslararası Dans Organizasyonu'nun (International Dance Organization- IDO) bu yıl Türkiye'de yapılacak dünya şampiyonası; hiçbir ilgili ve yetkilinin ilgilenmemesi, sponsorların ve acentelerin 'ekonomik krizi bahane ederek' çekilmesi yüzünden skandala dönüşmek üzere! Örgütün Türkiye temsilcisi Alper Alakut, kara kara ne yapacağını düşünüyor. Ve eklemiştim aynı yazıya; İstanbul 2010 Kültür Başkenti Ajansı, İstanbul Valiliği, İstanbul Belediyesi ve İstanbul Ticaret Odası el verse de İstanbul'dan salsa sesleri yükselse fena mı olur? Alakut'tan aldığım bilgilere göre; yazım üzerine Kültür Bakanı Ertuğrul Günay 'konuyla ilgilenin' talimatı vermiş. Başaran Ulusoy da sağ olsun konuya ilgi göstermiş. Çeşitli ilçe belediyeleri de 27 Nisan tarihinde yapılacak yarışma için, birtakım adresler göstermiş ancak hepsinde o tarihte organizyon var. Yani 22 ülkeden 100 çift (200 yarışmacı) İstanbul'a dans etmeye gelecek ama yer yok! İstanbul 2010 Kültür Başkenti Ajansı ve İstanbul Belediyesi'nden ise 'tık' yok! Alakut yol da gösteriyor; Sütlüce'de Dünya Su Forumu için yapılan oditoryum bize yeter de artar bile. Bir duyan olur mu acaba?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.