ŞİRİN SEVER

'Kokan' arkadaşlar!

Bir deodorant firmasının yaptığı araştırmaya dayanarak; 'Türk erkeklerinin deodorant kullanımında sınıfta kaldığını' yazdım, işitmediğim hakaret kalmadı! Bazı erkekler çok alınmış yazdıklarımdan... Mail yağdırdılar: Kadınlardan niye bahsetmiyorum, deodorant reklamı mı yapıyorum, deodorant firmalarından kaç para almışım... Ne ararsanız var! Hemen söyleyeyim; bir kere kadınlar bu konuda erkeklerden daha dikkatli. Ama yok mu 'ter kokan', 'teni kokan' kadınlar? Çok! Benim lafım da herkese. Erkeklerden bahsetmemin sebebi, araştırma sonucunda Türk erkeklerinin bu konuda dikkatsiz olduğunun ortaya çıkmasıdır sadece. Böyle bir yazıdan, üstüne alınması gerekenler alınacağına, bir fayda aranacağına kim neden art niyet arar sizce? Muhtemelen 'kokuyor' o arkadaşlar! Bir erkek okur ise 'kompleksiz' şekilde yazmış... Bir kitapçıda raftan kitap almak için uzandığında, yanındaki kadın burnunu tutup kaçarak uzaklaşmış. O utancı tekrar yaşamamak, kokmamak için de maksimum çaba gösteriyor artık. Bu mu gelmeli başınıza ille de bana hak vermek için?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.